Uutinen - 10.09.2014 klo 10.00

Pam-lehden ja PAMin verkkosivut uudistuivat

Selaat nyt Pam-lehden uunituoreita, uudistettuja verkkosivuja. Juttujen tarjonta laajenee, ja niitä on mahdollista kommentoida.

Pam-lehden ja myös koko PAMin verkkosivut julkaistiin uudistettuina keskiviikkona. Lehdellä on nyt ensimmäistä kertaa oma sivustonsa uudessa osoitteessa pamlehti.fi. Joitakin Pam-lehden uutisia nostetaan näkyville myös liiton sivuston etusivulla. Useimpia juttuja on mahdollista kommentoida, joskin se vaatii Facebook-kirjautumisen.

Uutiset on nyt luokiteltu aiheiden mukaan osastoihin, joita ovat työelämä, politiikka, talous, järjestö, osaaminen ja hyvinvointi. Lisäksi kolumnit ja pääkirjoitukset on koottu mielipiteet-sivulle ja poimintoja paperilehden pitkistä jutuista artikkelit-sivulle.

Tuttuun tapaan lehden sanaristikon voi täyttää myös verkossa ja toimitukselle voi lähettää esimerkiksi palautetta, juttuvinkkejä, yleisönosastokirjoituksia tai kysymyksiä PAMin asiantuntijoille. Samaa kautta voi halutessaan antaa kommentteja myös näistä uusista verkkosivuista. Jokaisen sivun alalaidasta löytyvät linkit Facebook-, Twitter- ja Youtube-tileillemme.

Kirjoittanut: Tuomas Lehto