Lehdistötiedotteet - 06.11.2014 klo 12.44

PAMin viimeinen edustajiston kokous Jyväskylässä

Palvelualojen ammattiliitto PAMin ylintä päätöksentekovaltaa käyttävä edustajisto kokoontuu historialliseen viimeiseen sääntömääräiseen kokoukseensa. Kokouksessa tehdään tulevaisuus- ja strategiatyötä, kuullaan ravintola-alan kansainvälisestä tilanteesta sekä käsitellään sääntömääräiset asiat.

Edustajiston kokous on Messu- ja kongressikeskus Jyväskylän Paviljongissa 11.-12.11.2014. Kokous alkaa tiistaina kello 12.00 ja päättyy keskiviikkona viimeistään klo 16.00. Kokouksen alussa puheenjohtaja Ann Selin pitää ajankohtaiskatsauksen. Lisäksi kokouksessa vierailee elintarvike- ja ravintola-alan liitto UIF:n pääsihteeri Ron Oswald.

Edustajisto kokoontuu nyt viimeisen kerran, koska PAMin säännöt muuttuivat niin, että keväällä 2015 valitaan vaaleilla liittokokousedustajat, jotka valitsevat kokouksessaan liitolle puheenjohtajan, valtuuston ja hallituksen. Liittokokousedustajia valitaan noin 400 ja liittokokous on Helsingissä 1.-3.6.2015.

Tiedotusvälineiden edustajilla on mahdollisuus tulla seuraamaan edustajiston kokousta. Kokous näkyy PAMin verkkopalvelussa myös suorana lähetyksenä (www.pam.fi). Ilmoittautuminen seuraajaksi tapahtuu kokouspaikan ilmoittautumispisteessä.

Lisätietoja:

Timo Piiroinen, viestintäjohtaja, puh. 050 360 5669