Lehdistötiedotteet - 26.01.2015 klo 10.38

Pamilaiset kiertävät työpaikkoja tällä viikolla

Mitä palvelualojen työntekijöille kuuluu? PAMin aktiivit ja työntekijät kiertävät viikko 5:n aikana ympäri maata keskustelemassa työpaikoilla työntekijöitä askarruttavista asioista.

PAMin aktiivit ja työntekijät kiertävät palvelualojen työpaikoilla viikko 5:n aikana 26.1.–1.2.2015. Kampanjaviikon aikana pamilaiset kiertävät ympäri Suomea jakamassa tietoa ja kyselemässä työntekijöiden kuulumisia. Teemoina ovat tänä vuonna erityisesti työehdot, työehtosopimusten yleissitovuus ja eduskuntavaalit.

Tänä vuonna pamilaiset kiertävät erityisesti matkailu- ja ravintola-alan sekä kiinteistöpalvelualan työpaikkoja. Joillakin työpaikoilla järjestetään myös PAM paikalla -tilaisuuksia, joissa pamilaiset kertovat muun muassa liiton toiminnasta ja työehdoista.

Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita mukaan työpaikkakierroksille. Tietoa työpaikkakierroksista saa PAMin aluetoimistojen aluepäälliköiltä.

Lisätietoja:

Helsinki-Uusimaa: Jaana Manninen, puh. 050 467 6803