Lehdistötiedotteet - 12.02.2015 klo 12.45

Kaarlo Julkunen 60 vuotta 25.2.2015

Palvelualojen ammattiliitto PAMin 2. varapuheenjohtaja täyttää 60 vuotta 25.2.2015. Syntymäpäiviään hän juhlii Kuopiossa ja Joensuussa.

60 vuotta täyttävä Kaarlo Julkunen on toiminut PAMin 2. varapuheenjohtajana liiton perustamisesta alkaen, eli vuodesta 2000. Sitä ennen hän työskenteli Liikealan ammattiliiton aluepäällikkönä Kuopiossa ja aluetoimitsijana Porissa. Julkunen on kotoisin Siilinjärveltä, jossa hän aloitti myös työuransa kaupan alalla.

Julkunen ei järjestä virallista vastaanottoa vaan tarjoaa syntymäpäiväkahvit Kuopion torilla keskiviikkona 25.2. klo 11.00 – 13.00  ja Joensuussa Palvelualojen ammattiliiton toimistolla torstaina 26.2. klo 11.00 – 13.00.

Julkunen toivoo, että puheiden sijaan voi esittää laulutervehdyksen Kuuslahden työväentalon IsoKalleKaraokessa perjantaina 27.2. klo 19.00 alkaen. Myöskin lahjojen sijaan Julkunen toivoo, että muistamiset osoitetaan Kuuslahden työväentalon korjaukseen tai talon kirjahankkeeseen tilille Siilinjärven työväenyhdistys ry. FI1847861020019709 (viite: talo tai kirja).

Lisätietoja:
Kaarlo Julkunen, 2. varapuheenjohtaja, puh. 0500 417 187