Uutinen - 21.12.2015 klo 10.32

Vaikuta Pam-lehden tulevaisuuteen!

Kertomalla kantansa Pam-lehdestä voi myös voittaa. Kuva: Tuomas Lehto

Uusi vuosi on ovella. Nyt on siis hyvä hetki kertoa, mitä toivot Pam-lehdeltä vuonna 2016. Antamalla palautetta tai liittymällä lukijaraatiin voit myös voittaa palkintoja.

Vuoden 2015 viimeinen paperinen Pam-lehti ilmestyi perjantaina, ja toimituksessa suunnataan jo katseet tulevaan vuoteen. Lehteen on alkuvuoden aikana tulossa pieniä, tai ehkä keskikokoisia, uudistuksia. Nyt onkin lukijoiden mainio hetki ottaa kantaa: mitä toivoisit Pam-lehdeltä, mitä lisää, mitä vähemmän? Mistä tuoreimman numeron jutuista pidit? Tai onko sinulla ehkä toimitukselle juttuvinkki? Kenties kysymys PAMin asiantuntijoille?

Kuulemme kantojanne mielellämme, ja kaikkein helpoimmin niitä voi lähettää täällä Pam-lehden verkkosivujen vaikuta-osiossa. Sinne kannattaa surffata jatkossakin, jos haluaa kertoa mielipiteensä tai vinkkinsä toimitukselle. Linkki löytyy aina Pam-lehden sivujen ylälaidasta. Toimitukselle voi myös kirjoittaa osoitteeseen toimitus[a]pam.fi.

Palautetta antaneiden kesken arvotaan joka numerossa PAM-tuotteita. Tämän lisäksi nyt Pam-lehden lukijaraatiin liittymällä voi myös voittaa palkinnon: Lapuan Kankureiden pellavaisen kylpypyyhkeen! Liity ja vastaa 7.1.2016 mennessä, niin olet mukana arvonnassa.

Teksti: Tuomas Lehto