Uutinen - 05.10.2016 klo 14.16

Restel yhdistää Rantasipi- ja Cumulus-ketjut

Restel laittaa hotelliketjunsa yhteen Cumulus City & Resort -ketjuksi. Restel lupaa myös suuria investointeja majoitus- ja ravintolapalveluihinsa. Luvassa on muun muassa kapselimajoitusta.

Restel yhdistää Rantasipi- ja Cumulus-hotellibrändinsä uudeksi Cumulus City & Resort -ketjuksi alkaen ensi vuoden alusta, yhtiö tiedotti keskiviikkona. Samalla yhtiö lupaili investoida seuraavan kolmen vuoden aikana yli 100 miljoonaa euroa hotelli- ja ravintola-toimintansa kehittämiseen. Suurin osa summasta kohdistettaisiin juuri nyt syntyvään hotelliketjuun.

Nykyisistä Cumulus-hotelleista tulee Cumulus City -hotelleja ja Rantasipeistä taas Cumulus Resort -hotelleja. Uutta on luvassa ainakin Helsinki-Vantaan lentoaseman läheisyyteen Cumulus Resort Airport -hotelliin.

– Kuluttajat kaipaavat ensiluokkaista palveluasennetta sekä entistä enemmän itselleen sopivia, toimivia ratkaisuja. Tämä tarkoittaa esimerkiksi uudentyyppisiä majoitusratkaisuja aina yhden hengen kapselimajoituksesta jopa yli 15 hengen joukkueelle soveltuviin huoneisiin, joita pilotoimme Airport-kohteessamme, kertoo Restelin toimitusjohtaja Mikael Backman tiedotteessa.

Kirjoittanut: Tuomas Lehto