Uutinen - 02.01.2017 klo 12.14

Jäsenhankinnasta palkitaan nyt entistä paremmin

Voit ansaita jopa satojen eurojen arvoisia lahjakortteja, kun hankit uusia jäseniä PAMiin.

Vuoden 2017 alusta lähtien jäsenhankinta on entistä kannattavampaa. Ja parasta on se, että mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset. Jo muutamalla uudella jäsenellä ansaitset mojovan palkinnon.

Kun hankit 5 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) ajalla 1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12., saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin! Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen S-ryhmän lahjakortti on sinun! Lahjakortit postitetaan kolmen kuukauden jaksoissa suoraan kotiin.

Palkitseminen menee näin

Kun hankit kolmen kuukauden ajalta (1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12.) varsinaisia jäseniä (ei opiskelijajäseniä):
1 jäsen = 10 €:n arvoinen S-ryhmän lahjakortti
2 jäsentä = 20 € lahjakortti
3 jäsentä = 30 € lahjakortti
4 jäsentä = 40 € lahjakortti
5 jäsentä = 250 € lahjakortti
6 jäsentä = 260 € lahjakortti
7 jäsentä = 270 € lahjakortti
8 jäsentä = 280 € lahjakortti
9 jäsentä = 290 € lahjakortti
10 jäsentä = 500 € lahjakortti
11 jäsentä = 510 € lahjakortti
jne.

Jäsenhankinnan palkitsemisesta saat lisätietoa täältä.

Suosittele opiskelijajäsenyyttä

Jos hankit opiskelijajäseniä, sinut palkitaan hieman eri tavalla. Kahdesta uudesta opiskelijajäsenestä saat 10 €:n S-ryhmän lahjakortin. Viidestä opiskelijajäsenestä 100 € lahjakortin. Ja 10 opiskelijajäsenestä 200 € lahjakortin. Ja mitä enemmän hankit, sitä enemmän ansaitset. Lue lisää

Luottamushenkilöiden palkitseminen

Luottamushenkilöt palkitaan jäsenhankinnasta hieman eri tavalla. Jos olet luottamushenkilö ja hankit 10 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) ajalla 1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12., saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin!

Hankkimalla 5 uutta jäsentä saat 100 €, 15 jäsenestä saat 350 €, 20 jäsenestä 500 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin jne. Mitä enemmän hankit, sitä enemmän ansaitset. Lue lisää luottamushenkilöiden palkitsemisesta.

Suosittele netissä

Netissä suosittelu on helppoa, klikkaa vain tästä ja homma on lähestulkoon paketissa!

Kun suosittelet netissä, suosittelijatiedot (eli omat tietosi suosittelijana) siirtyvät suoraan PAMin jäsenrekisteriin ja nopeuttaa käsittelyä.

Tee näin kun suosittelet muutoin kuin netissä

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan "jäsenyyttä suositteli" tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät kaverillesi postikortin tai sähköpostiviestin suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Jos suositellessasi jäsenyyttä käytät paperisia littymislomakkeita, kannattaa niihin kirjatut tiedot naputella sähköiseen liittymislomakkeeseen. Tällöin liittymislomake tulee heti PAMiin ja suosittelutieto (eli omat tietosi) siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Jos kirjaat liittymiset sähköisesti, niin paperisia liittymislomakkeita ei enää tarvitse toimittaa PAMiin.

Lahjakorttien toimitus kotiin

Lahjakortit postitetaan kotiin kirjattuna kirjeenä, joten ne pitää noutaa postista, kun saat ilmoituksen kotiisi. Lahjakorttien toimituksessa on viivettä noin 5 viikkoa siitä, kun kolmen kuukauden jäsenhankintajakso on päättynyt.

Eli käytännössä ensimmäisen neljänneksen aikana hankituista jäsenistä lahjakortit ovat perillä toukokuun alussa, toisen neljänneksen elokuun alussa, kolmannen neljänneksen marraskuun alussa ja neljännen neljänneksen helmikuun alussa.

Lahjakortit ja verotus

Lahjakortit ovat verotettavaa tuloa 100 € jälkeen. PAM ilmoittaa puolestasi verottajalle ansaitsemasi lahjakortit, mikäli niiden arvo on vuodessa 100 € tai enemmän.

Hankitko uusia jäseniä vuonna 2016?

Jäsenhankinnasta on palkittu v. 2016 pisteillä PAMin verkkokauppaan. Pisteitä on voinut käyttää tuotteiden ostamiseen. Vuonna 2016 ansaitut pisteet ovat voimassa vuoden niiden kirjaamisesta, esim. maaliskuussa 2016 ansaitut pisteet vanhenevat maaliskuussa 2017 jne. Vuonna 2016 ansaituilla pisteillä voi siis edelleen ostaa tuotteita PAMin verkkokaupasta. Muista käyttää pisteesi ennen niiden vanhenemista.