Järjestöuutinen - 22.02.2017 klo 13.34

PAM lähettää rekisterikirjeen jäsenilleen - tarkista ja korjaa omat tietosi

Kirjeen mukana tulee rekisteriote, jonka tiedot kannattaa tarkistaa huolella. Virheet on syytä korjata kirjautumalla nettipalvelussa omiin tietoihin.

Osa PAMin jäsenistä saa loppuviikosta tai ensi viikon alussa kirjeen, jossa kehotetaan tarkistamaan ja tarvittaessa korjaamaan omat jäsentiedot.

Kun saat kirjeen, toimi näin:

1. Tarkista rekisteriote: ovathan kaikki siinä olevat tiedot oikein
  2. Jos tiedoissa on virheitä, käy korjaamassa ne sähköisessä asiointipalvelussa.
  3. Jos virheitä ei ole, sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Korjausta vaativia tietoja voivat olla esimerkiksi työpaikkatiedot, sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Näitä tietoja liitto ei saa mistään automaattisesti ja siksi jäsenen pitää itse päivittää ne. Ainoa tieto, joka päivittyy liittoon automaattisesti on muuttunut kotiosoite. Kun tietosi ovat ajan tasalla, saat meiltä parasta mahdollista palvelua!

Jäsenet saavat kirjeen omaa liittymiskuukauttaan seuraavana kuukautena, esim. jos olet aikanaan liittynyt jäseneksi tammikuussa, saat kirjeen helmikuussa. Jos olet liittynyt aikanaan helmikuussa, saat kirjeen maaliskuussa jne.

Uusille jäsenille rekisterikirje ja -ote lähetetään heidän liittyessään.

Päivitä tiedot sähköisessä asioinnissa

Omia tietojasi voit päivittää liiton sähköisessä jäsenpalvelussa.

Jäsenkortissasi on jäsennumerosi, jota tarvitset, kun kirjaudut palveluun. Jos olet unohtanut salasanan, voit tilata uuden salasanan.