Uutinen - 12.04.2017 klo 10.41

Lähde mukaan PAMin nuorten ja opiskelijoiden kesäpäiville

PAMin nuorten ja opiskelijoiden kesäpäivät Tampereella kesäkuussa kokoaa yhteen alle 31-vuotiaat pamilaiset jäsenet ympäri Suomea.

Nuorten ja opiskelijoiden kesäpäivät on tapahtuma, jota ei kannata ohittaa!  Kesäpäivät järjestetään Tampereella Urheiluopisto Varalassa 10.-11.6.2017. Tapahtumassa tutustutaan PAMin toimintaan ja viikonlopun ohjelmassa on luvassa muun muassa laadukkaita työpajoja, luentoja hyvästä olosta ja itsensä ylittämisestä, reippailua ja uusia kokemuksia.

PAMin nuorisosihteeri Eveliina Reponen kertoo, että kesäpäivät on oiva tapa tulla tutustumaan toisiin pamilaisiin nuoriin ja kuulemaan lisää ammattiliiton toiminnasta:

- Viime vuoden kesäpäivillä tunnelma oli todella innostava ja porukka hitsautui vahvasti yhteen. Kesäpäivät ovat helppo ja mukava tapa lähteä mukaan nuorten toimintaan oli sitten uusi tai kokenut toimija. Tapahtumaan kannattaa lähteä mukaan vaikka yksinkin, sillä viikonlopun aikana saa varmasti uusia kavereita ja ystäviä, Reponen kertoo.

Kesäpäivien ohjelmassa on luvassa mielenkiintoisia puhujia. Tilaisuuteen pamilaisia on tulossa tapaamaan niin eduskunnan nuorin kansanedustaja, kaupan kassalta päättäjäksi ponnistanut Ilmari Nurminen sekä juontaja, esiintyjä Arman Alizad.

Ilmoittautuminen kesäpäiville päättyy 1.5.2017. Varaa paikkasi pian, sillä vuoden 2016 kesäpäivät varattiin loppuun hetkessä.

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä