Uutinen - 02.06.2017 klo 12.15

PAM is in the air 7.-8.6.2017 – pamilaisia kohtaamisia Suomen suvessa ja somessa

Palvelualojen ammattiliitto PAM valloittaa Suomen suven kahdella valtakunnallisella tapahtumapäivällä keskiviikkona 7.6. ja torstaina 8.6.2017.

Päivien aikana ammattiliiton henkilökunta sekä lukuisat aktiivit ja työpaikkojen luottamushenkilöt kampanjoivat työpaikoilla. Tavoitteena on edistää palvelualojen työntekijöiden järjestäytymistä ja tehdä liittoa tunnetuksi työntekijöiden etujen valvojana.

Työpaikkakäyntejä ja ulkoilmatapahtumia järjestetään ympäri Suomea. Työpaikkoja kierretään satoja ja erilaisia PAMin esittelypisteitä ja toritempauksia on useita.

- PAM is in the air -päivien aikana kohtaamme jäseniä ympäri Suomea. Kuuntelemme, mitä ajatuksia työelämä herättää ja autamme epäselvissä kysymyksissä. Kerromme PAMista ja liiton toiminnasta sekä suosittelemme työntekijöitä liittymään liiton jäseniksi. Ammattiliiton jäsenyys tuo turvaa. Koskaan ei tiedä, millaisten kysymysten eteen joutuu työpaikalla, ja liitosta saat apua muun muassa työsuhdetta ja palkkaa koskevissa asioissa, kertoo PAMin järjestöpäällikkö Heidi Lehikoinen.

PAM is in the air -päivät keskittyvät jäsenhankintaan. Päivien aikaisia tapahtumia voi seurata somessa tunnisteilla #pamisintheair, #pamliitto ja #vainpamjutut.

Kaikkien PAMiin kesäkuun aikana liittyneiden jäsenten kesken arvotaan kuumailmapallolento, johon jäsen voi ottaa mukaan kaverinsa. Liity PAMin jäseneksi tai suosittele liittoa työkaverillesi!
www.pam.fi/liity

www.pam.fi/suosittele

PAM is in the air -tapahtumia ympäri Suomea

Alla on mainittu vain osa tapahtumapäivien tapahtumapaikoista ja lista täydentyy. Ilmoitettujen tapahtumien lisäksi PAM kiertää ja näkyy työpaikoilla muun muassa seuraavilla paikkakunnilla: Porvoo, Sipoo, Lohja, Espoo, Kauniainen, Vantaa, Helsinki, Hämeenlinna, Riihimäki, Forssa, Raahe, Ylivieska, Kemijärvi, Oulu, Rovaniemi, Tampere, Jyväskylä, Vaasa, Kokkola, Seinäjoki, Kuopio, Iisalmi, Savonlinna, Mikkeli, Varkaus ja Pieksämäki. Lisäksi PAM kiertää eri puolilla Suomea elokuvateattereissa.

KESKIVIIKKO 7.6.2017

Helsinki-Uusimaa
Kampin kauppakeskus, PAMin piste klo 10–18, tarjolla mm. kesätyöinfoa ja tes-neuvontaa
Sello, PAMin piste klo 10-17