Uutinen - 11.07.2017 klo 10.34

PAM Porin SuomiAreenassa: Median muutos – vahtikoirasta juoksupojaksi?

Palvelualojen ammattiliitto PAM on mukana kesän suurimmassa yhteiskunnallisessa keskustelutapahtumassa SuomiAreenassa. Liitto järjestää torstaina 13.7. Porin Eetunaukiolla avoimen tilaisuuden, jossa puhutaan median roolista sääntelyn purkamisen ympärillä käytävässä keskustelussa.

Media muutos – vahtikoirasta juoksupojaksi? -tilaisuudessa puhujina ovat Aarno Ahosniemi, vastaava päätoimittaja Kauppalehdestä, Kaarina Hazard, vapaa kirjoittaja sekä Maria Petterson, kirjoittaja. PAMin tilaisuuden juontaa Jan Erola. Tilaisuus järjestetään Porin keskustassa, Eetunaukion lavalla Itäpuistossa torstaina 13.7. kello 17.–18.15.

Aiemmin torstaina iltapäivällä Porissa keskustellaan työmarkkinajärjestöjen roolista ja uudistumisesta. Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n isännöimään paneelikeskusteluun osallistuvat PAMin puheenjohtaja Ann Selin, SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta, Akavan puheenjohtaja Sture Fjäder, STTK:n puheenjohtaja Antti Palola, EK:n toimitusjohtaja Jyri Häkämies, Kaupan liiton työmarkkinajohtaja Anna Lavikkala sekä kokoomuslainen kansanedustaja Harry ”Hjallis” Harkimo. EK:n keskustelu Antinkadulla alkaa torstaina 13.7. kello 15.15 ja tilaisuuden juontaa Eeva Lehtimäki.

Porissa on mahdollisuus nauttia yhteiskunnallisesta keskustelusta koko viikon ajan. PAM on mukana SAK:n ja liittojen ay-saluunassa koko SuomiAreena-viikon 10.-14.7. Kansalaistorilla paikalla 36.