Uutinen - 05.07.2017 klo 13.26

Vielä ehdit hankkia liput Työväen Musiikkitapahtumaan Valkeakoskelle ennakkohintaan

Työväen Musiikkitapahtuma kokoaa hyväntuulisen festarikansan Valkeakosken sydämeen heinäkuussa 2017 jo 46. kerran. PAMin jäsenet saavat 20 euron alennuksen tapahtuman lipuista. Jäsenyys on todistettava lippua ostettaessa ja ennakkolippua rannekkeeseen vaihdettaessa.

PAM on mukana Työväen Musiikkitapahtumassa Valkeakoskella. PAMilla on oma piste Sananvapauden torilla perjantaina 28.7. kello 15–20.00 ja lauantaina 29.7. kello 11.–20.00.

Rennon festarifiiliksen lisäksi pamilaisilla festariosallistujilla on mahdollisuus osallistua PAMin tilaisuuteen tapahtuma-alueelta löytyvässä Salakapakassa lauantaina 29.7. kello 17.30-19.00. Tilaisuudessa ovat keskustelemassa kansanedustaja Tarja Filatov sekä Helsingin  kaupunginvaltuutettu Ted Apter, jotka pohtivat asuntopolitiikan vaikutuksia työvoiman liikkumiseen.

Työväen Musiikkitapahtuma järjestetään 27.–30.7.2017 Valkeakoskella. Tapahtuma on tunnettu menevistä keikoistaan, lämminhenkisestä tunnelmastaan ja nimekkäästä esiintyjäkaartistaan. Tapahtumassa kuullaan muun muassa poppia, rokkia, räppiä, työväenlauluja ja maailmanmusiikkia.
Lue lisää www.valmu.com

Lippujen hinnat pamilaisille ( 20 € alennus huomiotu hinnassa valmiiksi):

Ennakkoon ostettuna 14.7. saakka:

Tapahtumaranneke To-Su 55 €
Päiväranneke To 15 €
Päiväranneke Pe 20 €
Päiväranneke La 25 €

Lippujen hinta 14.7. jälkeen:

Tapahtumaranneke To-Su 70 €
Päiväranneke To 20 €