Uutinen - 26.09.2017 klo 09.25

PAMin jäsenyyden suosittelu on nyt entistä helpompaa

Lähetä kaverillesi valmis viesti Whatsappissa, Messengerissä, sähköpostilla tai postikortilla. Voit ansaita satoja euroja, kun kaverisi liittyvät PAMiin.

Jos työkaverisi tai palvelualalla työskentelevä tuttavasi ei vielä kuulu PAMiin, niin suosittele hänelle PAMin jäsenyyttä. Voit tehdä sen näppärästi netissä uudistetun suosittelusivuston kautta. Sivustolta voit lähettää kaverillesi valmiin viestin Whatsappissa, Messengerissä, sähköpostilla tai postikortilla. Kun kaverisi liittyy, saat palkinnon! Klikkaa suosittelusivulle tästä

Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset. Jo muutamalla uudella jäsenellä ansaitset mojovan palkinnon. Kun hankit 5 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) ajalla 1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12., saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin! Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen S-ryhmän lahjakortti on sinun. Lahjakortit postitetaan kolmen kuukauden jaksoissa suoraan kotiin. Myös opiskelijajäsenistä palkitaan! Lue lisää palkitsemisesta

Luottamushenkilöt palkitaan hieman eri tavoin, lue lisää täältä.