Uutinen - 08.11.2017 klo 09.45
Jäsenkortti

PAM lähettää tekstiviestin jäsenkortin lataamisesta matkapuhelimeen

Mobiilikortissa olevien lisätoimintojen avulla voi lukea ajankohtaisia uutisia sekä jäsenetutarjouksia milloin ja missä vaan.

PAMissa siirrytään perinteisestä muovisesta jäsenkortista mobiilikorttiin. Mobiilikortin latausmahdollisuudesta ilmoitetaan tekstiviestillä. Nykyisen kortin voimassaolo päättyy 31.12.2017.

PAMin mobiilijäsenkortti toimii Cardu-sovelluksella. Se on lähes kaikkiin älypuhelimiin ladattavissa oleva ilmainen sovellus. Voit ladata Cardu-sovelluksen puhelimesi kaupasta: AppStoreGoogle Play tai Windows Marketplace.

Mikäli olet ladannut Cardu-sovelluksen jo aiemmin käyttöön, saat uuden kortin näkyviin päivittämällä Cardun.

Kännykässä toimiva jäsenkortti on ympäristöystävällinen, ja se kulkee aina mukana. Mobiilikortissa jäsennumerosi on helposti saatavilla, kun sitä tarvitset.

Kortissa olevien lisätoimintojen avulla voi lukea ajankohtaisia uutisia sekä jäsenetutarjouksia milloin ja missä vaan. Sillä saat kaikki samat jäsenedut kuin muovikortilla, vain Neste Oililla alennusta ei voi saada. Mikäli kuitenkin haluat tilata muovisen jäsenkortin, voit tilata sen PAMin sähköisen asioinnin kautta.

Lue lisää mobiilikortista ja Cardu-sovelluksen lataamisesta.