Uutinen - 10.07.2018 klo 09.00
Jäsenetu

Vielä ehdit hankkia liput Työväen Musiikkitapahtumaan Valkeakoskelle ennakkohintaan!

Olavi Uusivirta on tunnettu energisen intensiivistä keikoistaan , joten sitä on tiedossa oletettavasti myös heinäkuussa! Kuva: Tero Ahonen. Lähde Työväen musiikkitapahtuma press

Ennakkohintaisia lippuja voi ostaa 16.7. saakka. PAMin jäsenet saavat 20 euron alennuksen tapahtuman lipuista. Jäsenyys tulee todistaa lippua ostettaessa ja ennakkolippua rannekkeeseen vaihdettaessa.

Työväen Musiikkitapahtuma kokoaa hyväntuulisen festarikansan Valkeakosken sydämeen heinäkuussa 2018 jo 47. kerran. PAMin jäsenet saavat 20 euron alennuksen lipuistaan todistamalla jäsenyytensä lippua ostettaessa ja ennakkolippua rannekkeeseen vaihdettaessa. Ennakohintaan lippuja voi ostaa 16.7. saakka, jonka jälkeen hinnat nousevat.

PAM on mukana Työväen musiikkitapahtumassa Valkeakoskella heinäkuussa 2018. PAMilla on oma piste Tapahtumatorilla perjantaina 27.7. kello 15–20.00 ja lauantaina 28.7. kello 11.00–20.00.

Työväen Musiikkitapahtuma järjestetään 26.–29.7.2018 Valkeakoskella. Tapahtuma on tunnettu menevistä keikoistaan, lämminhenkisestä tunnelmastaan ja nimekkäästä esiintyjäkaartistaan. Tapahtumassa kuullaan muun muassa poppia, rokkia, räppiä, työväenlauluja ja maailmanmusiikkia. Lue lisää www.valmu.com

Lippujen hinnat pamilaisille (20 € alennus huomiotu hinnassa valmiiksi):

Ennakkoon ostettuna 16.7. saakka:
Tapahtumaranneke To-Su 55 €
Päiväranneke To 15 €
Päiväranneke Pe 20 €
Päiväranneke La 25 €

Lippujen hinta 16.7. jälkeen:
Tapahtumaranneke To-Su 70 €
Päiväranneke To 20 €