Uutinen - 01.10.2018 klo 09.45

Ennakkoilmoittautuminen liittokokousvaaliehdokkaaksi on alkanut

PAMin liittokokousvaalit pidetään 25.3.–8.4.2019.

Liittokokousvaaliehdokkaaksi voi ilmoittautua ennakkoon 1.10. – 31.12.2018 välisenä aikana.

PAMin ensi keväänä järjestettävissä liittokokousvaaleissa valitaan noin 400 liittokokousedustajaa, jotka valitsevat 4. – 6.6.2019 järjestettävässä liittokokouksessa PAMin uuden hallituksen ja valtuuston jäsenet sekä liiton seuraavan puheenjohtajan. Lisäksi liittokokous  päättää tavoiteohjelmasta vuosille 2019–2023.

Ehdokkaaksi voi ilmoittautua ennakkoon 1.10. – 31.12.2018 välisenä aikana kuka tahansa PAMin maksava jäsen tai jäsenmaksuista vapautettu jäsen. Jäsenmaksujen tulee olla kunnossa 31.12., jolloin ehdokasperusteet tarkastetaan. Ehdokkaaksi eivät voi ilmoittautua vanhuuseläkkeelle tai työkyvyttömyyseläkkeelle siirtyneet jäsenet, opiskelijajäsenet tai liiton ja osastojen palkkaamat toimihenkilöt.

Ehdokkaiksi toivotaan mahdollisimman kattavaa joukkoa henkilöitä, jotka edustavat PAMin eri aloja, ikäryhmiä ja alueita. Liittokokousvaaliehdokkailta ei vaadita aiempaa kokemusta liiton toiminnasta tai luottamustehtävissä toimimisesta, vaan kiinnostus palvelualojen tulevaisuudesta riittää.

Klikkaa alla olevaa linkkiä ja lähde mukaan vaikuttamaan PAMin ja palvelualojen tulevaisuuteen!

Ilmoittaudu ehdokkaaksi