Uutinen - 01.03.2019 klo 08.30
Jäsenetu

Hanki nyt festariliput Early Bird -hintaan, PAMin jäsenetuna lippualennus!

Hanki liput Työväen Musiikkitapahtumaan jo nyt Early Bird -ennakkohintaan! Kuva: Työväen Musiikkitapahtuma press

PAMin jäsenet saavat 20 euron lippualennuksen Työväen musiikkitapahtuman lipuista. Early Bird-tapahtumaranneke on myynnissä vain 15.3. saakka!

PAM tarjoaa jäsenilleen jäsenetuna 20 euron lippualennuksen Työväen Musiikkitapahtumaan lippuihin. Jäsenyys on todistettava lippua ostettaessa ja ennakkolippua rannekkeeseen vaihdettaessa.

Early Bird -tapahtumaranneke on myynnissä 15.3.2019 saakka.  Tapahtumarannekkeen hinta lippualennuksen jälkeen PAMin jäsenille on 55 euroa.

Työväen Musiikkitapahtuma järjestetään 25.–28.7.2019 Valkeakoskella. Tapahtuma on tunnettu menevistä keikoistaan, lämminhenkisestä tunnelmastaan ja nimekkäästä esiintyjäkaartistaan. Tapahtumassa kuullaan muun muassa poppia, rokkia, räppiä, työväenlauluja ja maailmanmusiikkia. Kesällä 2019 tapahtumassa esiintyvät muun muassa: Ismo Alanko, Tuure Kilpeläinen ja Kaihon Karavaani, Atomirotta, Ellinoora, Ricky-Tick Big Band & Julkinen Sana ja Pepe Willberg.

Lue lisää www.valmu.com

Lippujen hinnat pamilaisille (20 € alennus huomiotu hinnassa valmiiksi):

Early Bird -tapahtumaranneke 15.3.2019 saakka:
Tapahtumaranneke To-Su 55 €

Siirry ostamaan lippuja