Uutinen - 18.03.2019 klo 07.00
Liittokokous

Liittokokousvaalien ehdokasgalleria on nyt auki – löydä oma ehdokkaasi vaivattomasti!

Kuva: Gettyimages

Kenen sinä haluat ajavan juuri sinun alasi asioita tulevaisuudessa? PAMin liittokokousvaalien ehdokasgallerian avulla löydät sopivan ehdokkaan muutamalla klikkauksella.

Liittokokousvaalit lähestyvät ja nyt on aika tutustua ehdokkaisiin. Onko sinulle tärkeää esimerkiksi se, että PAMin ja palvelualojen tulevaisuuteen vaikuttaa oman ammattialasi edustaja? Kokosimme kaikkien 997:n liittokokousvaaliehdokkaiden tiedot ehdokasgalleriaan, jossa niitä voi selailla helposti vaalipiirin, nimen, iän, sukupuolen, sopimusalan ja ammattiosaston mukaan.

Sopivan ehdokkaan löydyttyä pääset äänestämään 25.3. alkaen klikkaamalla suoraan ehdokasgallerian äänestä -linkkiä tai kirjautumalla suoraan äänestyspalveluun

Sillä on väliä, ketä äänestät

Vaaleissa eniten ääniä saaneet 373 henkilöä valitaan kokousedustajiksi, jotka osallistuvat kolmen päivän ajan 4.-6.6. järjestettävään liittokokoukseen. Liittokokousedustajat linjaavat PAMin toimintaa, tekevät tavoiteohjelman vuosille 2019-2023, valitsevat PAMin uuden hallituksen, valtuuston sekä liitolle uuden puheenjohtajan, kun PAMin nykyinen puheenjohtaja Ann Selin jättää paikkansa ensi kesäkuussa.

Liittokokousvaalien äänestysaika alkaa 25.3. ja päättyy 8.4.

Lähetämme myös postitse kaikille PAMin liittokokousvaalien äänioikeutetuille vaalikirjeen, josta löytyy äänestysohjeita ja lisätietoa äänestämiseen vaadittavasta sähköisestä tunnistautumisesta.

Tutustu ehdokasgalleriaan ja vaikuta oman alasi tulevaisuuteen!