Uutinen - 25.03.2019 klo 08.30
Liittokokous

Vielä yksi päivä aikaa äänestää liittokokousvaaleissa - jos et vielä ole ehtinyt äänestämään, niin tee se tänään!

Kuva: Gettyimages

Äänestämällä PAMin liittokokousvaaleissa sinä päätät, ketkä vaikuttavat oman alasi tulevaisuuteen ja osallistut samalla arvontaan.

ÄÄNESTÄ TÄSTÄ

Sinulla on nyt mahdollisuus vaikuttaa palvelualojen tulevaisuuteen, kun PAMin jäsenet äänestävät liitolle uudet päättäjät. Liittokokousvaalien äänestysaika alkoi 25.3. ja päättyy 8.4.

Vaaleissa valitaan edustajat kolmepäiväiseen liittokokoukseen Helsinkiin 4.–6.6. Kokoukseen valitut päättävät muun muassa liiton tavoiteohjelmasta seuraaville neljälle vuodelle. He myös valitsevat PAMin uuden puheenjohtajan, hallituksen ja valtuuston.

Näin äänestät

1. Äänestys liittokokousvaaleissa tapahtuu sähköisesti. Äänioikeutettuja ovat kaikki PAMin varsinaiset jäsenet, joiden jäsenmaksut ovat kunnossa.

2. Kirjaudu sisään äänestyspalveluun pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Ellei sinulla ole kumpaakaan, täytä 2.4. mennessä lomake osoitteessa pam.fi/liittokokous tilataksesi käyttäjätunnuksen. Henkilöllisyyden tarkistamisella varmistetaan, ettei kukaan äänestä useampaan kertaan. Kirjauduttuasi saat näkyville oman vaalipiirisi ehdokkaat ruudun vasempaan reunaan.

3. Voit nyt etsiä haluamasi ehdokkaan. Voit myös tutustua heidän antamiinsa taustatietoihin selaamalla ehdokkaita ehdokasgalleriassa. Tai jos tiedät jo ehdokkaasi äänestysnumeron, voit tehdä valintasi sen perusteella.

4. Kun olet tehnyt valintasi, klikkaa ”ÄÄNESTÄ”. Tämän jälkeen järjestelmä pyytää vielä toisella klikkauksella vahvistamaan, että olet valinnut tämän ehdokkaan. Toisen klikkauksen jälkeen valintaa ei enää voi perua. Vahvistuksen jälkeen ääni on annettu ja voit kirjautua ulos äänestyspalvelusta. Äänesi on salainen: äänestäjää ei voida yhdistää annettuun ääneen.

ÄÄNESTÄ TÄSTÄ

Jos et vielä tiedä ketä äänestät, tutustu ehdokkaisiin vaaligalleriassa.

Kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan yksi 2000 €:n arvoinen Holiday Clubin matkalahjakortti sekä viisi 200 €:n arvoista Ticketmasterin lahjakorttia.

Tämä uutinen on julkaistu 25.3.2019. Otsikko päivitetty 8.4.2019.