Tapahtuma - 28.09.2022 klo 14.38

Anu Kähkönen PAMin sopimusasiantuntijaksi

PAMin hallitus teki valinnan sopimusasiantuntijan tehtävään 13.9. kokouksessaan.

PAMin hallitus on valinnut sopimusasiantuntijan tehtävään Anu Kähkösen.

PAMin hallitus päätti 13.9. kokouksessaan valita Anu Kähkösen sopimusasiantuntijan tehtävään. Kähkönen on toiminut pitkään luottamusmiestehtävissä; paikallisena luottamusmiehenä vuosina 2013-2018 sekä pääluottamusmiehenä vuodesta 2019. Pääluottamusmiehen tehtävä on ollut päätoiminen.

Lisäksi Kähkönen on toiminut Journalistiliiton hallituksen ja valtuuston jäsenenä sekä YLEn ohjelmatyöntekijöiden ja Kopiosto Oy:n hallituksessa. Hän on ollut neuvottelemassa Journalistiliiton ja Palta ry:n välistä työehtosopimusta neljällä sopimuskierroksella. Neuvottelukokemusta Kähkösellä on lukuisista yt-neuvotteluista sekä muusta edunvalvonnasta.

Kähkönen opiskelee tällä hetkellä työn ohella Itä-Suomen yliopistossa hallintotieteen maisterin tutkintoa pääaineena siviilioikeus, keskittyen työoikeuteen. Työnsä PAMin sopimusasiantuntijana hän aloittaa 24.10.2022.

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme