Artikkeli - 03.01.2019 klo 10.59
Jäsenpalvelu

PAM tarjoaa jäsenilleen apua uralle ja työnhakuun: "Voi opiskella vaikka kodin rauhassa"

Tarja Mäenpää muistuttaa, että myös työssä jo olevat voivat päivittää työelämä- ja työnhakuosaamistaan. Kuva: Jaakko Lukumaa

PAMin jäsenet voivat käyttää verkossa Urapalvelua, joka tarjoaa koulutusta ja tukea työnhakuun ja työelämään. Tarjolla on myös henkilökohtaista uravalmennusta.

”Voit kehittää esimerkiksi työnhakutaitojasi, mutta myös opiskella erilaisia työelämätaitoja, kuten työhyvinvointia”, PAMin verkkokouluttaja Tarja Mäenpää vinkkaa PAM Urapalvelusta.

Hän nostaa esille, että palvelussa on mahdollisuus varata aika henkilökohtaiseen uravalmennukseen. Työttömät jäsenet saavat yhden puolen tunnin valmennuksen ilmaiseksi ja työlliset 3 euron omavastuuhintaan. Keskustelun painopisteen voi itse valita sen mukaan, onko tarpeesi esimerkiksi tehokkaampi CV tai jokin työelämän pulmatilanne.

”PAM Urapalvelu sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneita päivittämään omaa osaamistaan ja tietämystään työelämän aiheista. Se toimii lähes riippumatta ajasta ja paikasta. Voi opiskella vaikka iltaisin oman kodin rauhassa”, Mäenpää kertoo.

Tarjolla on kymmeniä eripituisia koulutusvideoita ja vuorovaikutteisia webinaareja, joista voi myös katsoa tallenteen jälkikäteen. Nyt vuoden 2019 puolella  tarjonta laajenee uusilla webinaareilla.

Palvelu on tarkoitettu PAMin varsinaisille jäsenille ja rakennettu yhteistyössä koulutusyritys UP! Partnersin kanssa. Se on erikoistunut työelämäkoulutuksiin ja tarjoaa samantyyppistä palvelua muillekin ammattiliitoille. Tunnukset Urapalveluun voi luoda PAMin jäsennumeron avulla.

Tutustu palveluun ja tee itsellesi tunnukset PAM Urapalvelussa. Tutustu myös avoimiin työpaikkoihin PAMin Duunisivuilla ja lue myös PAM.fi-lehden koulutusliite PAMin vuoden 2019 koulutuksista (pdf-tiedosto).