Artikkeli - 23.05.2019 klo 09.03
Nuoret

Asiakaspalvelija Christa Lundgren iloitsee uudesta työyhteistöstään: ”Työpaikassani on huipputyyppejä”

Christa Lundgren ajaa vapaa-ajallaan motocrossia. Kuva: Vesa-Matti Väärä

Lietolainen Christa Lundgren liittyi hiljattain PAMiin, koska se on hänen oman alansa liitto ja antaisi turvaa riita- tai työttömyystilanteissa. Hän viihtyy mainiosti uudessa työyhteisössään Motonetin asiakaspalvelijana.

Olen Christa Lundgren.

Asun Liedossa.

Liityin PAMiin 25.3.2019.

Työskentelen Turun Motonetissä asiakaspalvelijana.

Työhöni kuuluu asiakkaiden puheluihin ja sähköposteihin vastaamista. Ehkä eniten tulee tuotekyselyitä, tai sitten halutaan varata myymälään tuote, jota on vain muutama kappale jäljellä. Työpisteeni on liikkeen yhteydessä.

Työyhteisössäni asiakaspalveluissa on noin kahdeksan työntekijää. Siinä on ihan huipputyyppejä. Olen päässyt tosi nopeasti porukkaan mukaan, eikä tarvitse koskaan epäröidä, uskaltaako kysyä jotakin asiaa. Myös myymälän ja varaston porukan kanssa teemme tiivistä yhteistyötä, ja myös heitä on ollut helppo lähestyä.

Liityin PAMiin, koska se on oman alan liitto ja sieltä saisi tukea, jos vaikka tulisi joku riitatilanne. Työttömyyskassan turva vaikutti myös.

Vapaa-ajallani ajan motocrossia. Toukokuussa alkaa kisakausi, ja tarkoitukseni olisi ajaa naisten Suomen Cup -kisat. Aloitin kisaamisen uudelleen tauon jälkeen viime vuonna, mutta olen aikanaan ajanut mopoa jo ennen kuin polkupyörää. Koko perhe harrastaa kaksipyöräisiä.