Jäsenyys - 14.02.2019 klo 09.00

Aulavartijan työssä oppii joka päivä uutta

Ida Jussilan työnkuva pitää sisällään monipuolisia työtehtäviä. Kuva: Marja Seppälä

Kouvolalainen Ida Jussila liittyi hiljattain PAMiin. Hän viihtyy työssään AVARN Securityn aulavartijana, ja nauttii asiakaspalvelusta sekä uuden oppimisesta.

Olen Ida Jussila, 28.

Asun Kouvolassa.

Työskentelen aulavartijana AVARN Securityllä.

Työni on monipuolista ja sopivan haastavaa, asiakaspalvelua parhaimmillaan. Joka päivä tulee uutta opittavaa, joten työssäni ei pääse tylsistymään. Työtehtäviini kuuluu mm. vieraiden vastaanottaminen, talon postin hoitaminen sekä kulunvalvonta. Vastaan myös rakennuksen pelastusturvallisuudesta ja kierroksilla tsekkailen, että kaikki on, kuten kuuluu.

Työssäni parasta ovat kaikki ihmiset, joiden kanssa saan olla tekemisissä – työkaverit sekä vieraat, jotka meillä asioivat. Työpaikallani on hyvä ilmapiiri ja viihdyn työssäni.

Liityin PAMiin ystävän suosittelemana. Lisäksi halusin itselleni turvaa mahdollisten ongelmatilanteiden varalle. Työttömyyskassan jäsenyys takaa ansiosidonnaisen turvan, jos sattuisin jäämään työttömäksi.

Vapaa-aikani kuluu pitkälti kahden koirani kanssa. Vanhemman koirani kanssa osallistun Kouvolan Kaverikoirien toimintaan vieraillen vanhainkodeissa sekä erilaisissa tapahtumissa. Nuoremman koiran kanssa harrastan rally-tokoa, agilityä ja koiranäyttelyitä. Lisäksi lenkkeilemme kolmen koplana.

Teksti: Miia Järvi

Puhelinpalvelu ma–pe