19.08.2014 klo 16.00

Ehdota pamilaista nuorta Duunari-stipendin saajaksi!

Tiedätkö sinä pamilaisen nuoren, joka on osoittanut aktiivisuudellaan duunarihenkeä ja nostanut oman alansa ammatillista arvostusta?

Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK julkistaa haettavaksi vuoden 2014 Duunari-stipendin työelämän nuorelle osaajalle, joka on esimerkillisellä aktiivisuudellaan osoittanut duunarihenkeä ja nostanut oman alansa ammatillista arvostusta. Stipendi on 1 000 euron suuruinen ja se luovutetaan nuorisotapahtumassa 1.11.2014.

Stipendin saaja on:

- hankkinut oman alansa ammattitutkinnon
- ylpeä omasta ammatistaan
- toiminut omalla esimerkillään alansa arvostuksen nostamiseksi
- toiminut aktiivisesti esim. ammattiyhdistysliikkeessä, opiskelijajärjestöissä tai oman työpaikkansa luottamustehtävissä, tai on muuten osoittanut yhteiskunnallista aktiivisuutta
- edistänyt ammatillista järjestäytymistä.

Onko sinulla mielessä oma ehdokkaasi? Toimita meille vapaamuotoinen ehdotus perusteluineen 10.10.2014 mennessä osoitteella: SAK ry, Duunaristipendi/Sini Kurho, PL 157, 00531 Helsinki tai sini.kurho@sak.fi.

Hakemuksesta tulee ilmetä ehdokkaan nimi, ikä, tutkinto ja/tai ammatti, kotipaikka, työpaikka, ammattiliitto sekä mahdolliset luottamustoimet tai muu aktiivisuus.

Lisätiedot Tatu Tuomela, p. 040 534 0577 tai tatu.tuomela@sak.fi.

Teksti: Annemari Anttila

Puhelinpalvelu ma–pe