Helsinki-Uudenmaan aluetoimisto ottaa käyttöön ajanvarauksen helmikuun loppuun asti
Helsinki-Uudenmaan aluetoimisto ottaa käyttöön ajanvarauksen 25.1-28.2.2022. Toimistolla asioimiseksi on varattava aika etukäteen. Aluetoimisto palvelee ilman ajanvarausta vain maanantaisin.
Ajanvaraus otetaan Helsinki-Uudenmaan aluetoimistolla käyttöön määräajaksi johtuen nopeasti pahentuneesta koronavirustilanteesta. Ajanvarauskäytäntö on ollut voimassa muissa aluetoimistoissa syyskuusta lähtien.
Asiointi ilman ajanvarausta
Maanantait ovat päiviä, jolloin kaikkiin toimistoihin voi tulla tai olla muuten yhteydessä aikaa etukäteen sopimatta.
Helsinki-Uudenmaan toimistossa jäseniä palvellaan ilman ajanvarausta maanantaisin klo 9-16.
Ajan varaaminen on helppoa
Ajanvarausjärjestelmän käyttö on helppoa. Kirjautumiseen ei tarvita kuin oma syntymäaika tai liiton jäsennumero. Ajan varaaminen tehdään verkossa mihin aikaan vuorokaudessa tahansa. Samalla jäsen päättää asiointitavan.
Ajan voi varata niin työsuhdeasioiden kuin muiden asioiden hoitoon.
Näin varaat ajan:
- Varaus tehdään verkossa osoitteessa Pam.fi/ajanvaraus
- Valitse aluetoimisto jossa haluat asioida.
- Valitse asiointikieli ja asiointitapa eli puhelinkeskustelu, Teams-kokous vai käynti aluetoimistolla.
- Valitse tarvitsemasi ajan keski ja aihe
- Järjestelmä tarjoaa sinulle seuraavan vapaan ajan.
- Varaa aika syntymäpäivälläsi tai liiton jäsenumerolla.
Valtakunnalliset palvelunumerot säilyvät
Liiton valtakunnallisiin palvelunumeroihin voi edelleen soittaa aikaa varaamatta. Työsuhdeasioiden puhelin, jäsenyyspuhelin ja työttömyyskassan puhelin palvelevat kaikkina arkipäivinä klo 10–14.
Lisäksi liiton sähköinen asiointi verkossa toimii 24 tuntia vuorokaudessa, samoin kuin työttömyyskassan verkkopalvelu. Sähköisessä asioinnissa voi helposti hoitaa jäsenasioita, kertoa liitolle vaikka työpaikan vaihdoksesta.