Uutinen - 08.08.2019 klo 08.52
Tapahtuma

Hotelli- ja ravintolamuseo kokoaa alan ammattilaiset yhteen – osallistu työpajaan!

Kuvituskuva: Gettyimages

Syksyn 2019 aikana järjestettävissä Ammattilaiselta toiselle -työpajoissa jaetaan osaamista, opitaan alan historiasta sekä vahvistetaan ammatti-identiteettiä.

Oletko entinen, nykyinen tai tuleva hotelli- ja ravintola-alan ammattilainen? Hotelli- ja ravintolamuseo järjestää tulevan syksyn aikana Ammattilaiselta toiselle -työpajoja, joissa muistellaan ja jaetaan kokemuksia työelämän muutoksista sekä oman urapolun vaiheista.

Luvassa on hauskaa vertaisoppimista, ylisukupolvista ammatillista verkostoitumista, oman alan historian jakamista ja mahdollisuus asettaa oman uran vaiheet sekä ammatilliseen että laajempaan yhteiskunnalliseen kontekstiin.

Työpajoissa hyödynnetään Hotelli- ja ravintolamuseon kokoelmia, kuten kiinnostavia historiallisia valokuvia, esineitä ja muistitietoa alaan liittyen. Museo tarjoaa kaikille osallistujille pullakahvit, tuotepaketin sekä mahdollisuuden osallistua joulukuussa järjestettävälle opastetulle pikkujoulukierrokselle museon näyttelyyn.

Lähde mukaan, sillä ammattitaitosi ja kokemuksesi ovat arvokasta pääomaa muille alalla toimiville ja sille opiskeleville!

Työpajat järjestetään syys-marraskuussa 2019 maanantai-iltapäivisin klo 15-17 seuraavina ajankohtina:

23.9.
30.9.
14.10.
21.10.
28.10.
11.11.
18.11.
25.11.

Ilmoittaudu mukaan 31.8.2019 mennessä lähettämällä viesti osoitteeseen maaret.louhelainen@hotellijaravintolamuseo.fi.

Kerro viestissä, mikä/mitkä em. päivämääristä sopivat sinulle sekä taustatiedot (nimi, ikä, paikkakunta, ammatti / opintosuuntaus). Kukin osallistuja osallistuu yhteen työpajaan. Työpajaryhmät vahvistetaan syyskuun ensimmäisellä viikolla.

Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu siis pian!

Ammattilaiselta toiselle -yhteisöhanke on saanut avustusta Museovirastolta ja se toteutetaan yhteistyössä Palvelualojen ammattiliiton kanssa.