Jäsenpalvelu - 07.04.2020 klo 21.00

Huoltokatko katkaisee jäsenen sähköisen asioinnin pääsiäisenä

PAMin palvelimiin tehtävä huolto katkaisee jäsenten sähköisen asioinnin 9.4. alkaen sekä liiton että kassan sivuilla. Palvelut palaavat käyttöön sunnuntain 12.4. aikana.

Päivitys kestää kokonaisuudessaan noin kolme vuorokautta, jona aikana liiton ja kassan jäsentietojärjestelmät eivät ole käytettävissä. Huoltokatko koskee myös kurssi-ilmoittautumista. Katko alkaa torstaina 9.4. klo 17.00. Palvelut palaavat jäsenten käyttöön jälleen sunnuntain 12.4. aikana.

Välttämättömän päivityksen ajankohdan osalta on pyritty löytämään aika, joka haittaa mahdollisimman vähän jäsenen asiointia. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa häiriötä.

 

Uusinta uutta

Puhelinpalvelu ma–pe

Moniin kysymyksiin löydät  vastauksia verkkosivuiltamme

Jäsenyys ja liittyminen 
Esimerkiksi jäsenyyteen, jäsenmaksuihin sekä jäsenetuihin liittyvät asiat
030 100 600 klo 10-14

Jäsenten työsuhdeasiat
Esimerkiksi palkkaan, työaikoihin, lomiin ja irtisanomisiin liittyvät asiat
030 100 620 klo 10-14

Työttömyyskassa,
Unemployment benefit advice,
Arbetslöshetsskydd

020 690 211 klo 10-14

Frågor om medlemskapet, anslutning och anställning på svenska
Ärenden som bland annat hänför sig till medlemskapet, medlemsavgifter samt medlemsförmåner och frågor som bland annat hänför sig till lön, arbetstider, semester och uppsägning.
030 100 640 klo 10-14

Membership services in English
Matters concerning among others your membership, membership fees and benefits
030 100 630 klo 10-14

Employment advice in English
Questions you have about salary, working hours, holiday and dismissal etc.
030 100 625  klo 10-14

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle