Jäsenpalvelu - 05.07.2021 klo 11.18

Huvipuistorannekkeiden jako on keskeytetty teknisten ongelmien takia

Särkänniemen, Powerparkin ja Tykkimäen rannekkeet tulevat tilattavaksi myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Tänään maanantaina 5.7. oli tarkoitus avautua PAMin jäsenille mahdollisuus tilata ilmaiseksi rajoitettu erä Särkänniemen, Powerparkin ja Tykkimäen huvipuistorannekkeita. Valitettavasti teknisten ongelmien vuoksi verkkosivumme kaatuivat, eikä yhtään tilausta pystytty tekemään. Sivustollamme esiintyy edelleen teknisiä ongelmia. Tästä syystä olemme keskeyttäneet tältä päivältä rannekkeiden tilauksen kokonaan. Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta harmia ja mielipahaa. Tulemme tiedottamaan jäseniämme myöhemmin uutiskirjeellä siitä, milloin Särkänniemen, Powerparkin ja Tykkimäen rannekkeet ovat jälleen tilattavissa. Toivomme kärsivällisyyttä, rannekkeet tulevat vielä aikanaan tilattavaksi.

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme