Vapaa-aika - 26.08.2019 klo 09.53

Intoa ja halua kehittyä olisi, mutta tarvittava raha puuttuu? Jospa hakisit apurahaa.

Kansan sivistysrahaston apurahat ovat haettavissa elokuun loppuun. Myös PAMilla on rahasto KSR:n alaisuudessa.

Kansan Sivistysrahaston KSR:n tarkoituksena on tukea apurahoin ja tunnustuspalkinnoin yhteiskunnallisesti suuntautunutta kulttuuri- ja sivistystyötä, tutkimusta, opiskelua ja valistustoimintaa.

Rahasto jakaa apurahoja yksityisille henkilöille, työryhmille ja yhteisöille - jo pitkälle edistyneille osaajille ja alkutaipaleella olevalla tekijöille.Apurahasovellus ensi vuotta koskevia apurahahakemuksia varten on auki elokuun loppuun.

KSR on säätiö. Sen yleisrahaston lisäksi apurahoja jakaa yli 100 muuta toimivaa rahastoa. Yksi niistä on PAMin rahasto, joka sääntöjensä mukaan jakaa apurahoja jäsenten ammatilliseen ja yhteiskunnalliseen opiskeluun sekä jäsenten ja liiton jäsenjärjestöjen kulttuuri- ja vapaa-ajan harrastustoimintaa. Viimeksi PAMin rahastosta on jaettu 15 apurahaa, suuruudeltaan 120 – 300 euroa.

Lisätietoja linkkien takaa KSR:sta  ja apurahojen hakemisesta

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme