Järjestöuutinen - 15.01.2015 klo 14.25

Runo- ja runovideokilpailu on käynnistynyt

PAM ja Lahden Runomaraton ry järjestävät yhteistyössä runo- ja runovideokilpailun, jonka teema on ”Kohtaamisia työssä”. Kilpailuaika on nyt alkanut.

Lahden Runomaratonin ja PAM järjestävät yhdessä runo- ja runovideokilpailun, joka on tarkoitettu PAMin jäsenille. Kilpailuaika on 15.1. - 31.3.2015. Jos olet odottanut sormet syyhyten kisasaitin aukeamista, voit hihkaista onnesta - kisasaitti on nyt auki ja löytyy täältä. Mahtavaa! Nyt vain runoja kirjoittamaan tai kuvaamaan.

Kisan teemana on "Kohtaamisia työssä". Kohtaamiseen kätkeytyy palvelualan ydin ja sydän. Kohtaamme toisen ihmisen usein lyhyessä ja ohikiitävässä hetkessä. Ajallisesti pieni kohtaaminen voi silti olla merkitykseltään suuri. Mistä kohtaamisessa oikeastaan on kyse? Mitä kätkeytyy katseeseen, hymyyn, tervehdykseen?  Miten sinä kohtaat asiakkaan, työkaverit tai itsesi tässä hetkessä? Kerro se sanoin ja kuvin, runolla tai runovideolla.

Kilpailuun osallistuneet runot ja runovideot arvioidaan nimimerkillä. Raati koostuu sekä Lahden Runomaratonin että PAMin edustajista. Palkintoja jaetaan sarjoissa runovideo, kirjallinen runo ja yleisön suosikki seuraavasti:

runovideo:
300 euron arvoinen kaupparyhmän lahjakortti

kirjalliset runot:
1. sija: 300 euron arvoinen kaupparyhmän lahjakortti
2. sija: 150 euron arvosta pisteitä PAMin verkkokauppaan
3. sija: 150 euron arvosta pisteitä PAMin verkkokauppaan

yleisön suosikki:
100 euron arvosta pisteitä PAMin verkkokauppaan

Kilpailun tulokset julkistetaan ja palkinnot jaetaan PAMin Liittokokouksessa 1. -3.6.2015.

Kilpailun säännöt (pdf)