Järjestöuutinen - 30.04.2015 klo 09.57

PAM korvaa YTK:sta PAMiin siirtyville YTK:n loppuvuoden jäsenmaksun

Jos siirryt PAMiin ja Palvelualojen työttömyyskassaan YTK:sta, saat YTK:n loppuvuoden jäsenmaksun takaisin. PAM korvaa sen toukokuun alusta PAMiin siirtyville jäsenille. Käytäntö on voimassa tämän vuoden loppuun saakka.

Työttömyyskassalain mukaan henkilö ei voi olla samaan aikaan jäsenenä kahdessa työttömyyskassassa. YTK ei ole suostunut palauttamaan loppuvuoden jäsenmaksua. Tämän takia PAM alkaa korvata toukokuun alusta YTK:sta PAMiin ja Palvelualojen työttömyyskassaan siirtyville jäsenille YTK:n loppuvuoden jäsenmaksun. Korvaus maksetaan niiltä kuukausilta, joina henkilö on jäsenenä myös Palvelualojen työttömyyskassassa.

PAMiin siirtyvät jäsenet saavat kirjeen, jossa annetaan ohjeet maksupalautusten saamiseksi. Siirtyminen PAMiin ja maksupalautusten hakeminen YTK:n jäsenmaksuista on käytännössä helppoa. Riittää, että siirtyvä jäsen palauttaa saamansa kirjeen liitteenä olevat asiakirjat täytettyinä, maksaa kuukauden jäsenmaksun tai tekee työnantajaperintäsopimuksen (käytännössä riittää, että perintäsopimus on tehty). Helppoa!

PAM korvaa loppuvuoden YTK-jäsenmaksut laskukaavalla 118 € / 12 x jäljellä olevat kuukaudet.

Liity PAMiin tästä.

Lisätietoa liittymisestä saa numerosta 030 100 600