Järjestöuutinen - 17.02.2015 klo 12.51

Ann Selinin haaste pamilaisille: Jokaisella on oikeus kuulua ammattiliittoon

PAMin puheenjohtaja Ann Selin haastaa pamilaiset mukaan Vahvan tehtävä on tukea heikkoa -kampanjaan. Se tukee köyhien maiden heikossa asemassa olevia työntekijöitä.

PAM on yhdessä muiden ammattiliittojen kanssa vahvasti mukana Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK:n toiminnassa. SASK tekee tärkeää työtä eri puolilla maailmaa, missä järjestäytyminen ammattiliittoon ei ole itsestäänselvyys.

SASK on aloittanut kaksivuotisen, Vahvan tehtävä on tukea heikkoa -kampanjan, jonka päämääränä on lisätä jäsenten, ay-aktiivien ja myös ay-ammattilaisten tietoisuutta siitä, mitä kansainvälinen ay-liike tekee maailman kolkissa. Monelle oikeus kuulua liittoon on vain hauras unelma.

Kampanjan avulla voimme kantaa kortemme kekoon tarjoamalla kaikille ihmisille oikeuden kuulua ammattiliittoon. Kuten meistä jokainen tietää, se on tehokas tapa turvata paremmat työolot ja elämiseen riittävä palkka. SASK tarjoaa kampanjassaan monenlaisia osallistumisen mahdollisuuksia pienestä kertalahjoituksesta kuukausilahjoittamiseen. Vahvan tehtävä on tukea heikkoa. Autetaan yhdessä!

Kampanjasivu on avoinna osoitteessa www.sask.fi/lahjoita.