Järjestöuutinen - 30.10.2013 klo 10.00

PAMin jäsenten polttoaine-etu paranee - jäsenetukumppaniksi Neste Oil

PAM ja Neste Oil ovat tehneet sopimuksen jäsenten polttoaine-edusta. Sopimuksen myötä PAMin jäsenet saavat jäsenkortillaan entistä paremman alennuksen bensiinistä ja dieselistä: 2,1 senttiä/litra. Tankkaaminen onnistuu myös entistä helpommin Neste Oilin laajan asemaverkoston ansiosta.

Polttoaine-edun saa PAMin uudella jäsenkortilla Neste Oil -palveluasemilta ja -automaattiasemilta (ei Neste Oil Express -asemilta). Uudet jäsenkortit postitetaan jäsenille viikosta 42 lähtien. Kortissa oleva Neste Oilin etu toimii 1.10. alkaen.

Jäsenedun yhteydessä voi maksaa käteisellä sekä yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla. Yleisluottokorteista poikkeuksen muodostaa Diners-kortti, jolla maksettaessa etuja ei myönnetä. Etuja voi saada vain yhdellä etukortilla kerrallaan.

Nykyisellä jäsenkortilla saatava Teboilin polttoaine-etu on voimassa 31.12.2013 asti, jolloin PAMin ja Teboilin yhteistyö päättyy. Teboilin etuasiakkaana voi jatkaa tilaamalla maksuttoman kanta-asiakaskortin osoitteesta www.teboil.fi. Kortin voi tilata myös Teboil-huoltoasemalla tai tekstiviestitse, katso ohje tästä. Asiakaskortilla saa saman edun kuin nykyisellä PAMin jäsenkortilla, 2 senttiä/litra.

Lisätietoja Neste Oil -verkostosta osoitteesta www.neste.fi.

Kirjoittanut: Jenni Rantala