Järjestöuutinen - 22.01.2014 klo 09.00

PAMin mobiilijäsenkortti toimii Cardu-sovelluksessa

Kännykässä toimiva jäsenkortti toimitetaan viikolla 4 jäsenille, jotka ovat tilanneet tai ladanneet edellisen mobiilijäsenkortin. Lisäksi jäsenkortti toimitetaan mobiilicityshoppari-kortin tilanneille.

PAMin mobiilijäsenkortin toimittaja on vaihtunut. Jäsenkortti toimii nyt Cardu mobiilikortti -sovelluksessa, joka on lähes kaikkiin älypuhelimiin ladattavissa oleva ilmainen sovellus. Palvelun tekninen toteuttaja on Sunduka Oy.

Cardu-sovelluksessa toimiva jäsenkortti toimitetaan viikolla 4 jäsenille, jotka ovat tilanneet tai ladanneet edellisen mobiilijäsenkortin. Lisäksi kortti toimitetaan mobiilicityshoppari-kortin tilanneille.

Mobiilijäsenkortti on kaikkien jäsenten tilattavissa. Myös kaikki muovisen kortin saaneet voivat tilata mobiilikortin. Kännykässä toimiva jäsenkortti on ympäristöystävällinen ja se kulkee aina mukana. Kortissa olevien lisätoimintojen avulla voi olla helposti yhteydessä PAMiin sekä mm. lukea ajankohtaisia uutisia sekä jäsenetutarjouksia milloin ja missä vaan.

Lue lisää mobiilijäsenkortista täältä.

Kirjoittanut: Jenni Rantala