01.10.2019 klo 10.02

Jäsenetu: Pääsylippu I love me -messuille alennettuun hintaan

PAM on mukana messuilla 18.-20.10. Neuvomme osastollamme jäsenyyteen ja työsuhteeseen liittyvissä kysymyksissä. Tervetuloa!

PAMin jäsenet saavat I love me -messuille aikuisten perjantai- tai sunnuntailipun (18. tai 20.10.) alennettuun hintaan 12 € (norm. 16–19 €). Etu on voimassa Messukeskuksen verkkokaupassa koodilla PAM19. Osta jäsenetuhintainen lippu viimeistään 3.10.2019.

Tervetuloa PAMin osastolle I love me -messujen Beauty Pro -ammattilaispuolelle! Vastaamme messukävijöiden kysymyksiin, jotka liittyvät jäsenyyteen ja työsuhteeseen. Osastolla vieraileville jäsenille on luvassa pieni lahja! Perjantaina ammattilaispuolelle pääsevät vain kauneus- ja hyvinvointialalla työskentelevät rekisteröityneet kävijät, mutta lauantaina ja sunnuntaina alue on avoin kaikille kävijöille.

Tutustu I love me -messujen ohjelmaan ja näytteilleasettajiin tästä

Puhelinpalvelu ma–pe