Esimies - 01.10.2019 klo 08.04

Kiinnostaako lähiesimiehen ammattitutkinto? PAMin oma ryhmä aloittaa kohta

Samojen alojen esimiehet pääsevät vaihtamaan kokemuksia PAMin koulutuksessa. Kuva: Gettyimage

Esimieskoulutuksesta hyötyy paitsi esimies itse, myös koko työyhteisö, PAMin kouluttaja Irene Korimäki sanoo. Siksi PAM järjestää koulutusta lähiesimiehen ammattitutkintoon yhteistyössä Markkinointi-instituutin kanssa.

Hakuaika PAMIn lähiesimiehen ammattitutkinto on parasta aikaa käynnissä. Koulutukseen otetaan esimiestyötä jo tekeviä tai niihin siirtyviä ihmisiä.

Koulutuksesta PAMissa vastaavan Irene Korimäen mukaan PAM haluaa kohentaa työelämän laatua ja siinä tärkeitä henkilöitä ovat lähiesimiehet.
”Kun ihmisen tunnistaa asemansa, luottaa itseensä ja ammattiinsa, se näkyy kyllä ulospäin”, Korimäki sanoo.

PAMin kurssin opettajat ovat Markkinointi-instituutista ja se on tutkinnon myöntävä oppilaitos. PAMilaisista lähiesimiesopiskelijoista kootaan oma ryhmä. Yhtenäisessä ryhmässä työn ilot ja surut muistuttavat enemmän toisiaan.

Tutkinto muodostuu noin 10 yhteisestä koulutuspäivästä, 4 valinnaisesta kurssipäivistä sekä ohjatusta etäopiskelusta. Valittavat opiskelijat maksavat omavastuun, joka on 250 euroa. Ero normaaliin kurssimaksuun on huomattava. Sen lisäksi PAM maksaa matkakulut ja tarvittaessa pitkämatkalaisten majoituksen yhteisinä koulutuspäivinä.

Kaupan ja marava-alan esimiehiä kuuluu PAMiin. PAM sopii heidän vähimmäistyöehdoistaan.

Samankaltainen kurssi järjestettiin kuluneena vuonna. Voit lukea kokemuksia tästä.

Hakuaika päättyy 18.10. ja koulutus alkaa 27.-28.11. Tutkinnon suorittaminen kestää kaikkiaan noin vuoden.Tutustu esitteeseen ja tarkempiin hakuohjeisiin täältä.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat