Työehtosopimus - 13.02.2020 klo 21.20

Kiinteistöpalvelualan sovittelu jatkui tänään

Kuva: GettyImages.

PAMin ja Kiinteistötyönantajat ry:n sovittelu kiinteistöpalvelualan työehtosopimuksesta jatkui tänään.

Sovittelu kiinteistöpalvelualan työehdoista jatkui valtakunnansovittelijan toimistolla iltamyöhään. Sovittelussa ei ole tapahtunut edistystä. Seuraavaksi kiinteistöpalvelualan sopimusalatoimikunta ja PAMin hallitus käsittelevät tilanteen huomenna perjantaina 14.2. Sovittelu jatkuu lauantaina 15.2.

PAM katkaisi neuvottelut 31.1., koska työehtosopimuksen päättymiseen mennessä neuvotteluissa ei ollut tapahtunut edistymistä ja muun muassa kiky-tunneista työnantajaliitto ei edes neuvotellut. Mikäli ratkaisua ei löydetä sovittelun osapuolten välissä, PAMin hallituksen ilmoittamat lakot alkavat kiinteistöpalvelualalla tiistaina 18.2.2020.

Tarkemmat tiedot lakkokohteista ja muista työtaisteluihin liittyvistä asioista löytyvät PAMin verkkosivuilta.

Ole mukana ja anna tukesi palvelualan työehtosopimusneuvotteluihin allekirjoittamalla vetoomuksen verkossa

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat