Liittokokous - 04.12.2018 klo 15.00

Lähde ehdolle liittokokousvaaleihin ja voit voittaa lahjakortin

Liittokokousvaalien ennakkoilmoittautuminen on käynnissä 31.12.2018 saakka. Ehdolle lähteneiden kesken arvotaan kolme 1000 euron majoituslahjakorttia.

Kaikkien vaalikelpoisten ja ennakkoon ehdolle ilmoittautuneiden jäsenten kesken arvotaan kolme 1000 euron arvoista Holiday Club –majoituspakettia. Ennakkoilmoittautumisaika on 1.10.-31.12.2018.

Lähde siis mukaan vaikuttamaan PAMin tulevaisuuden suuntaan ja ilmoittaudu ehdokkaaksi tästä. Voit ilmoittautua ehdolle, jos olet PAMin maksava jäsen tai jäsenmaksuista vapautettu.

Arvonta suoritetaan 18.1.2019 ehdokasperusteiden vahvistamisen ja vaalikelpoisuuden tarkistamisen jälkeen. Arvonnassa ovat mukana kaikki ennakkoon ehdolle ilmoittautuneet ja vaalikelpoisiksi todetut. Vaalikelpoisuudesta ja ehdokkuudesta voit lukea lisää täältä. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat