Artikkeli - 03.06.2019 klo 20.51
Liittokokous

Liittokokous keräsi nuoret vaikuttajat yhteen – seuraa tunnelmia Instagramin stooreissa!

Nuoret liittokokousedustajat verkostoituivat liittokokouksen aattona. Kuva: Tero Leponiemi.

PAMin alle 31-vuotiaat liittokokousedustajat kokoontuivat kertaamaan huomenna alkavan liittokokouksen askelmerkkejä.

Railakas puheensorina täytti kokoushuoneen, kun PAMin nuoret alle 31-vuotiaat liittokokousedustajat tapasivat tänään Helsingin messukeskuksessa.

”Mistä päin Suomea tulet? Mitä sinä esittelisit omalla kotipaikkakunnallasi matkailijoille? Mikä on mielestäsi tärkeintä liittokokouksessa? Kenen arvelet nousevan PAMin seuraavaksi puheenjohtajaksi?” Näillä kysymyksillä PAMin nuorisosihteeri Serveh Khalili ja opiskelijasihteeri Katja Palosaari johdattelivat nuoria liittokokousedustajia tutustumaan toisiinsa ja virittäytymään liittokokoukseen.

Khalili ja Palosaari kertasivat nuorille kokouskäytänteitä, opastivat käytännön asioissa ja rohkaisivat osallistumaan aktiivisesti liittokokouksen ohjelmaan.

”Alueryhmät on se paikka, missä pystytte eniten tuomaan omaa ääntänne esiin. Kaikkia jännittää oman puheen pitäminen, mutta se kuuluu asiaan”, Khalili opasti.

”Tulossa on hektisiä päiviä, mutta nauttikaa näistä päivistä. Liittokokous on kuitenkin ainutlaatuinen tapahtuma”, hän muistutti.

Katso videolta nuorten tunnelmia ja seuraa PAMin Instagramin stooreissa!