Kesätyö - 04.05.2021 klo 09.32

Maksuton kesäduunari-info neuvoo taas kesätyöntekijöitä

Kesäduunarit-info on kesätyöntekijöiden ilmainen neuvontapalvelu.

Kesäduunari-info palvelee kolmella kielellä sekä puhelimitse että WhatsApp-sovelluksella toukokuusta elokuun loppuun. Infosta voi kysyä neuvoa esimerkiksi palkkaan, työaikaan ja koeaikaan liittyen.

Kesäduunari info on auki toukokuusta alkaen maanantaihin 30. elokuuta saakka. Palvelun verkkosivuille www.kesaduunari.fi on koottu kesätyöntekijöille tärkeää työelämätietoa, kuten kesäduunarin muistilista ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Sivujen kautta voi lähettää kysymyksiä kesäduunarineuvoja Salla Hakokönkäälle.

Puhelinpalvelu vastaa maanantaista perjantaihin kello 9–15. Neuvontaa saa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.  Kaikki kysymykset käsitellään luottamuksellisesti, joten neuvojen kysymistä ei tarvitse arastella.

Puhelimitse neuvoja saa numerosta 0800 179 279 tai WhatsApp-sovelluksella numerosta 040 747 1571. Käytössä on myös sähköinen yhteydenottolomake Kesäduunari-infon sivuilla

Palkansaajakeskusjärjestöjen yhteinen maksuton neuvontapalvelu auttaa kesätyöntekijöitä jo 16. kesänä. Lisätietoja SAK:n verkkosivuilla.

Puhelinpalvelu ma–pe

Moniin kysymyksiin löydät  vastauksia verkkosivuiltamme

Esimerkiksi jäsenyyteen, jäsenmaksuihin sekä jäsenetuihin liittyvät asiat

Esimerkiksi palkkaan, työaikoihin, lomiin ja irtisanomisiin liittyvät asiat

Ärenden som bland annat hänför sig till medlemskapet, medlemsavgifter samt medlemsförmåner och frågor som bland annat hänför sig till lön, arbetstider, semester och uppsägning.

Matters concerning among others your membership, membership fees and benefits

Questions you have about salary, working hours, holiday and dismissal etc.

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle