Työelämä - 01.04.2020 klo 12.10

Miten koronaepidemia vaikuttaa työsuhteeseen? Löydät vastauksia täältä

Koronaepidemia vaikuttaa monin eri tavoin palvelualojen työntekijöihin ja yrityksiin. Koronaan liittyvää tietoa ja ohjeita muun muassa työttömyysturvasta on koottu omalle verkkosivustolle.

Pam.fi/korona -sivustolla on tietoa esimerkiksi työttömyysturvasta, yt-neuvotteluista, lomautuksista ja iritsanomisesta. Sivustolla on tärkeää tietoa myös muun muassa toimeentulosta, työajoista ja työvuoroista.

Sivustolta löydät myös tallenteet livelähetyksistä, joissa PAMin asiantuntijat vastaavat jäsenten kysymyksiin. 

Perusasioiden lisäksi olemme julkaisseet vastauksia myös hyödyllisiä esimerkkejä tarjoaviin kysymyksiin. Niihinkin pääsee käsiksi koronasivuston kautta.

Lue lisää: pam.fi/korona.

Verkkosivustolta kannattaa etsiä vastauksia työttömyysturvan kysymyksiin, sillä työttömyyskassan puhelinpalvelussa on ruuhkaa. Samoin verkkopalvelun kautta lähetetyt viestit ovat ruuhkautuneet ja vastauksen saa tavanomaista hitaammin. Viesti kannattaa lähettää vain, jos arvioi sen välttämättömäksi.

Jos asiaa koskee jäsenmaksua, viesti kannattaa lähettää osoitteeseen jasenrekisteri@pam.fi.

Muokattu 5.5. klo 13.58: Lisätty tieto työttömyyskassan puhelin- ja viestipalveluiden ruuhkasta. 

 

Uusinta uutta

Puhelinpalvelu ma–pe

PAMin ja työttömyyskassan puhelinpalveluissa on ruuhkaa. Huomioithan, että suurin ruuhka on puhelinpalveluiden avautuessa. Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme

Jäsenyys ja liittyminen 

030 100 600 klo 10-14

Jäsenten työsuhdeasiat

030 100 620 klo 10-14

Työttömyyskassa,
Unemployment benefit advice,
Arbetslöshetsskydd

020 690 211 klo 10-14

Frågor om medlemskapet, anslutning och anställning på svenska

030 100 640 klo 10-14

Membership services in English

030 100 630 klo 10-14

Employment advice in English

030 100 625  klo 10-14

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle