Liittokokous - 28.05.2019 klo 09.45

Nuoren pamilaisen tunnistaa liittokokouksessa pinkistä huivista

Serveh Khalili toivottaa kaikki nuoret liittokokousedustajat tervetulleeksi tapaamiseen. Kuva: Jaakko Lukumaa

Nuoret liittokokousedustajat tapaavat jo kokouksen alla keskustellakseen nuorille pamilaisille tärkeistä asioista. Tutustumisen lisäksi valmistaudutaan suureen tapahtumaan.

Keskustele, kysele, ota kantaa. Nuorten liittokokousedustajien tapaamisessa sana on vapaa, vakuuttaa PAMin nuorisosihteerin tehtävässä huhtikuussa aloittanut Serveh Khalili.

”Monelle nuorelle liittokokous on ensimmäinen näin suuri kokous ja päivien aikana tulee varmasti vastaan monia 'mitä nyt tapahtuu' -tilanteita. Jännitystä on hyvä päästä purkamaan muiden kanssa”, hän selventää tapaamisen lähtökohtia.

Khalili toivottaa mahdollisimman monen nuoren edustajan tervetulleeksi tapaamiseen ja verkostoitumaan muiden pamilaisten nuorten kanssa.

”PAMin liittokokous on paitsi iso, myös arvokas ja juhlava tilaisuus, eli varmasti monelle edustajalle mieleenpainuva kokemus ammattiyhdistystoiminnasta ja vaikuttamisesta. Toivon, että se herättää edustajissa, ja myös muissa nuorissa, laajan vaikuttamisen kipinän – niin ay-kentässä kuin laajemminkin koko yhteiskunnassa.”

Khalili on toiminut pamilaisten nuorten ja opiskelijoiden parissa jo useamman vuoden ja ollut aktiivisesti mukana myös liittokokousvaalityössä. Hän haluaa kiittää kaikkia ehdolla olleita nuoria:

”Nuoret äänestivät näissä liittokokousvaaleissa aktiivisemmin kuin aikaisemmin, ja se kertoo suuresta halusta vaikuttaa. Joka ikinen ehdokas teki todella hienoa työtä!”

PAMin liittokokous pidetään 4.–6.6. Helsingin Messukeskuksessa. Siellä valitaan liitolle uusi puheenjohtaja, hallituksen puheenjohtajan henkilökohtainen varajäsen, hallituksen ja valtuuston jäsenet sekä päätetään liiton tavoiteohjelmasta vuosille 2020–2024. Nuorille liittokokousedustajille järjestetään maanantaina 3.6. oma tapaaminen, jossa heillä on mahdollisuus verkostoitua ja tutustua toisiinsa ennen varsinaisen kokouksen alkua.

Lue lisää nuorille pamilaisille suunnatuista tapahtumista PAMin wikistä.

Teksti: Satu Tuppurainen

Puhelinpalvelu ma–pe

Moniin kysymyksiin löydät  vastauksia verkkosivuiltamme

Esimerkiksi jäsenyyteen, jäsenmaksuihin sekä jäsenetuihin liittyvät asiat

Esimerkiksi palkkaan, työaikoihin, lomiin ja irtisanomisiin liittyvät asiat

Ärenden som bland annat hänför sig till medlemskapet, medlemsavgifter samt medlemsförmåner och frågor som bland annat hänför sig till lön, arbetstider, semester och uppsägning.

Matters concerning among others your membership, membership fees and benefits

Questions you have about salary, working hours, holiday and dismissal etc.

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle