Tasa-arvo - 29.10.2019 klo 08.30

Oletko kiinnostunut tasa-arvoasioista? Hae PAMin tasa-arvovaliokuntaan!

Kuva: Gettyimages

PAMin tasa-arvovaliokuntaan haetaan nyt jäseniä. Hakuaika on käynnissä 8.11. saakka. Valiokunta kokoontuu kaksi kertaa vuodessa.

Tasa-arvovaliokunta on PAMin hallituksen alainen asiantuntijaelin ja se käsittelee sukupuolten tasa-arvoon liittyviä asioita. Alkaneella Rinteen hallituksella on ohjelmassaan useita naisten ja miesten väliseen tasa-arvoon liittyviä toimenpiteitä, joiden tuomia vaikutuksia ja mahdollisuuksia palvelualoille tullaan pohtimaan valiokunnassa.

Valiokuntaan valitaan vähintään kahdeksan PAMin jäsentä. Se kokoontuu kaksi kertaa vuodessa. Toimikausi on 2020 – 2023 ja päättyy seuraavan liittokokoukseen. Haemme monimuotoista valiokuntaa, joka edustaa kattavasti pamilaisia.

Jos tunnet tasa-arvoasiat omaksesi, ja olet valmis panostamaan hiukan aikaa ja paljon sydäntä, hae mukaan!

Lähetä sähköpostitse vapaamuotoinen hakemus, josta selviää ainakin nimi, ikä, sukupuoli, työpaikka, mahdolliset luottamustehtävät työpaikalla, asuinpaikkakunta ja miksi olet kiinnostunut toimimaan tasa-arvovaliokunnassa. Lähetä hakemuksesi osoitteeseen: erja.eklund@pam.fi.

Hakuaika päättyy perjantaina 8.11.19.

PAMin hallitus valitsee valiokunnan jäsenet kokouksessaan 26.11.2019.

Lisätietoja:

Erika Kähärä puh. 040 7645295, erika.kahara@pam.fi