Jäsenyys - 29.11.2019 klo 14.36

Oletko vailla lahjakorttia, vaikka suosittelit PAMia?

PAMia suositelleet palkitaan S-ryhmän lahjakortilla

Postin lakko aiheutti häiriöitä osaan lahjakorttitoimituksia.

Vuoden kolmannella jäsenhankintajaksolla eli 1.7.-30.9. välisenä aikana uusia jäseniä hankkineiden lahjakortit on toimitettu. Postin lakon vuoksi osa lahjakorttilähetyksistä on kuitenkin palautunut takaisin postittajalle: lahjakortit postitettiin jo ennen lakon alkamista, mutta kirjatun kirjeen noutoilmoitukset eivät saapuneet kaikille ajoissa lakon alettua. Noutoilmoitus on tullut joillekin vastaanottajille vasta tällä viikolla. Näin ollen Posti on saattanut toimittaa lähetyksen noutamattomana takaisin lahjakorttien postittajalle.

Postittaja eli Innoflame Oy lähettää kaikki palautuneet lahjakortit mahdollisimman pian uudelleen jäsenhankkijoille. Tarvittaessa voit olla yhteydessä osoitteeseen markkinointi@pam.fi. Pahoittelemme asiaa!

Vuoden viimeinen jäsenhankintajakso on käynnissä 31.12.2019 saakka. Suosittele PAMia, ja saat S-ryhmän lahjakortin! Suosittelu on helppoa: voit lähettää valmiin viestin täällä

Puhelinpalvelu ma–pe

Työttömyyskassa