04.03.2015 klo 10.07

Opas erimielisyyksien käsittelyyn työpaikoilla

Oppaassa käydään läpi mm. luottamusmiehen rooli ja tehtävät erimielisyystilanteissa, vinkkejä erimielisyyksien käsittelyyn, riidan ratkaiseminen oikeusteitse sekä erimielisyysmuistion täyttäminen.

PAM ja Kaupan liitto ovat julkaisseet oppaan erimielisyyksien hoitoon työpaikalla. Siitä voi olla hyötyä kaupan alan lisäksi myös muilla aloilla. Oppaassa käydään läpi mm. luottamusmiehen rooli ja tehtävät erimielisyystilanteissa, vinkkejä erimielisyyksien käsittelyyn, riidan ratkaiseminen oikeusteitse sekä erimielisyysmuistion täyttäminen.

Oppaan tarkoituksena on antaa käytännön keinoja erimielisyyksien ja epäselvyyksien selvittämiseen työpaikoilla. Oppaan tavoitteena on, että suurin osa erimielisyyksistä voitaisiin ratkaista esimiehen ja työntekijän välillä työpaikalla kommunikoinnin keinoin.

Opas erimielisyyksien käsittelyyn työpaikoilla (pdf)

 

Uusinta uutta

Puhelinpalvelu ma–pe

Jäsenyys ja liittyminen 

030 100 600 klo 10-14

Jäsenten työsuhdeasiat

030 100 620 klo 10-14

Työttömyyskassa

020 690 211 klo 10-14

Ruotsinkielinen jäsenyys- ja työsuhdelinja

030 100 640 klo 10-14

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle