Jäsenyys - 12.11.2019 klo 15.21

PAM ei lähetä jäsenilleen kirjepostia Postin lakon aikana

Kuva: Riitta Veijola / Lehtikuva

Jäsenmaksuviitteiden, PAM.fi-jäsenlehden ja muun kirjepostin lähetys ja vastaanottaminen viivästyy lakon aikana.

Posti ja logistiikka-alan unioni PAU:n lakko alkoi maanantaina 11.11. vastalauseena Postin työntekijöiden työehtojen heikennyksiä vastaan. Lakon myötä PAMin  jäsenpostin toimituksessa on odotettavissa viivästyksiä. Postin lakko vaikuttaa muun muassa jäsenmaksuviitteiden, ansiopäivärahahakemusten, PAM.fi -lehden sekä muun jäsenpostin lähetykseen ja vastaanottamiseen.

Suosittelemme hoitamaan jäsenyyteen ja työttömyyskassan palveluihin liittyviä asioita sähköisesti verkkoasioinnin kautta. Verkkoasioinnin kautta voit ilmoittaa myös työpaikan muutoksesta tai osoitteen muutoksesta. Muistathan myös tarkistaa, että sähköpostitietosi ovat ajan tasalla.

Ammattiosastojen kaikki tapahtumat, kuten syyskokoukset sekä PAMin kaikki koulutukset löytyvät tapahtumakalenterista

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat