26.04.2019 klo 10.55

PAM hakee korkeakouluharjoittelijoita syksylle

Tervetuloa PAMilaisten joukkoon!

Korkeakouluharjoittelijoita haetaan laajasti eri opintosuuntauksista liiton eri toimintoihin. Palkatut harjoittelut kestävät noin kolme kuukautta ja ajoittuvat alkusyksyyn.

Osana harjoitteluaan opiskelijat pääsevät tutustumaan sekä työmarkkinoiden että liiton toimintaan monipuolisesti. Harjoittelijoita haetaan muun muassa viestinnän, yhteiskunnallisen, kaupallisen ja teknisen alan opiskelijoista. Harjoitteluun kannattaa hakea hyvin erilaisista opintosuuntauksista, sillä harjoittelijan omalla osaamisella ja kiinnostuksen kohteilla on merkittävä rooli tehtävän muotoutumisessa. Harjoittelijoita valitaan enintään kuusi eri opintosuuntauksista.

Valitut harjoittelijat tulevat työskentelemään omana tiiminään, joka työskentelee koko harjoittelun ajan yhteisen projektin parissa. Harjoittelijoiden kanssa yhdessä muotoiltavassa projektissa jokainen harjoittelija pääsee tarkastelemaan PAMille ajankohtaista aihetta oman opintotaustansa ja kiinnostustensa näkökulmasta. Harjoittelijat tulevat osana projektiaan osallistumaan ammattiliiton erilaisiin hankkeisiin, kokouksiin, tiedotustilaisuuksiin, taustaselvityksiin, sekä mahdollisesti esimerkiksi strategiatyöhön.

Harjoitteluohjelman tavoitteena on mahdollistaa opettavainen ja mielenkiintoinen harjoittelujakso korkeakouluopiskelijoille Suomen suurimmassa ammattiliitossa. Harjoittelijat pääsevät myös tarjoamaan omia näkökulmiaan liiton toiminnoista ja siten kehittämään PAMin toimintaa.

Varsinainen hakuilmoitus ja tarkemmat infot eri harjoittelumahdollisuuksista löytyvät aTalentin sivuilta.

Tutustu PAMiin täällä.

Puhelinpalvelu ma–pe