Uutinen - 25.06.2019 klo 09.00
Jäsenetu

PAM mukana Musiikkitapahtumassa heinäkuussa. Osta liput PAMin jäsenetuhintaan!

Ismo Alanko esiintyy Työväen Musiikkitapahtumassa lauantaina 25.7.2019. Kuva: Miikka Pirinen

Hyödynnä pamilaisten lippualennus festarilippuihin. Liiton jäsenet saavat 20 euron alennuksen tapahtuman lipuista. Myös PAMin puheenjohtaja Annika Rönni-Sällinen on tavattavissa musiikkitapahtumassa.

PAM on mukana Työväen Musiikkitapahtumassa Valkeakoskella heinäkuussa 2019. PAMilla on oma piste Musiikkijuhlien tapahtumatorilla perjantaina 26.7. kello 15–20.00 ja lauantaina 27.7. kello 11.00–20.00. Tapahtumatorin pisteellä voit tehdä oman festaripinssisi sekä keskustella ajankohtaisista työelämän aiheista. Perjantaina kello 16-17 järjestetään pamilaiset lettukestit tapahtuma-alueen Lettula - ravintolassa. Kahvilaan on vapaa pääsy kaikilla ja tarjolla on erilaisia lettuannoksia hyvien keskustelujen äärellä. Paikalla lettukesteillä on myös PAMin puheenjohtaja Annika Rönni-Sällinen.

Työväen Musiikkitapahtuma järjestetään 25.–28.7.2019 Valkeakoskella. Perinteikäs ja iloa pirskahteleva tapahtuma on tunnettu menevistä keikoistaan, lämminhenkisestä tunnelmastaan ja nimekkäästä esiintyjäkaartistaan. Tänä vuonna tapahtumassa nähdään muun muassa Ismo Alanko, Maustetytöt, Pelle Miljoona, Kalevauva.fi, Ellinoora, Stam1na, Evelina, Pyhimys, Pepe Willberg, Atomirotta, Mokoma ja muita tunnettuja artisteja. PAM tarjoaa jäsenilleen lippuedun (20 euron alennus lipun hinnasta) tapahtumaan. Lippuja myynnissä ennakkohintaan 15.7.2019 asti ja sen jälkeen lippuja voi hankkia myös paikanpäältä "ovelta" eli tapahtuman myyntipisteistä.

Lue lisää, tarkista koko artistikattaus sekä tutustu tapahtumaan tarkemmin:  www.valmu.com

Lippujen hinnat pamilaisille (20 € alennus huomioitu hinnassa valmiiksi):

ENNAKKOHINTA 15.7.2019 saakka

Tapahtumaranneke 3 päivää: 65€
Torstain päiväranneke: 20€
Perjantaina päiväranneke: 20€
Lauantain päiväranneke: 30€

Siirry ostamaan lippuja

HINNAT 15.7.2019 JÄLKEEN (ns. ovihinnat)

Tapahtumaranneke 3päivää: 80 €
Torstain päiväranneke: 25€
Perjantain päiväranneke: 25€
Lauantain päiväranneke: 35€

Liiton jäsenyys tulee todistaa lippua ostettaessa ja ennakkolippua rannekkeeseen vaihdettaessa.

Siirry ostamaan lippuja