Jäsenyys - 11.01.2021 klo 10.30

PAMiin hiljaittain liittynyt Abdullah toivoo, että 2021 tulee olemaan edeltäjäänsä parempi vuosi

Abdullah Al Shammari viihtyy työssään Holiday Club Katinkullassa. Kuva: Kimmo Rauatmaa.

Abdullah Al Shammari kiinnostui PAMista SOLin työntekijöiden alueellisessa tapahtumassa. Kerrossiivoojana hänestä on luonnollista kuulua palvelualan henkilöstöä edustavaan ammattiliittoon.

Olen Abdullah Al Shammari, 31.

Asun Vuokatissa.

Liityin PAMiin 27.11.2020.

Työskentelen kerrossiivoojana SOL-Palvelut Oy:ssä.

Työtehtäviini kuuluu kerrossiivous ja huoneiden valmistelu hotellivieraille Holiday Club Katinkullassa. Olen työskennellyt SOLin palveluksessa nyt vuoden ja nautin todella työstäni. Pidän erityisesti hotellin työympäristöstä. Työporukka on kansainvälinen ja käytävillä voi kuulla monia kieliä.

Olen opiskellut siivous- ja kiinteistöpalvelualaa. Ennen kuin aloitin työni SOLissa, opiskelin suomea.

Koronapandemialla oli vaikutusta työaikaani, sillä työskentelen vähemmän kuin aikaisemmin. Teen töitä neljä päivää viikossa ja minulla on kolme vapaapäivää. Kun ottaa huomioon vuokramaksun ja muut kulut, niin välillä on vaikea pärjätä taloudellisesti. Onneksi olen pysynyt terveenä pandemian aikana. Voin vain toivoa, että asiat normalisoituvat pian.

Tulevaisuus on avoin. Toistaiseksi olen tyytyväinen elämääni ja työhöni.

Liittyminen PAMiin tuntui luonnolliselta, kun työskentelen palvelualalla. Osallistuin SOLin työntekijöiden tapahtumaan marraskuussa ja kuulin siellä ammattiliitosta. Liityin jäseneksi samana päivänä. Tämä on itse asiassa ensimmäinen kerta, kun kuulun ammattiliittoon.

Vapaa-ajallani ulkoilen ja käyn kuntosalilla melkein joka päivä. Haluan pysyä hyvässä kunnossa.

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme