Jäsenyys - 17.02.2020 klo 10.11

PAMin jäsenetuna lippualennus Työväen Musiikkitapahtumaan!

Kuva : Tero Ahonen

PAMin jäsenet saavat 20 euron lippualennuksen Työväen Musiikkitapahtuman lipuista. Early Bird-tapahtumaranneke on myynnissä vain 16.3. saakka!

PAM tarjoaa jäsenilleen jäsenetuna 20 euron lippualennuksen Työväen Musiikkitapahtumaan lippuihin. Jäsenyys on todistettava lippua ostettaessa ja ennakkolippua rannekkeeseen vaihdettaessa.

Early Bird -tapahtumaranneke on myynnissä 16.3.2020 saakka. Tapahtumarannekkeen hinta lippualennuksen jälkeen PAMin jäsenille on 58,50 euroa.

Yksi Suomen tunnelmallisimmista ja vanhimmista kulttuurifestivaaleista järjestetään 23.-26.7.2020 UPM Tervasaaren paperitehtaan ja Myllysaaren museon piha-alueella, kanavanrannassa. Tänä vuonna tapahtumassa ilottelevat sulassa sovussa muun muassa kansanmusiikki, punk, rap, lattarit, rock, iskelmä ja nostalgiset iskelmähitit viime vuosikymmeniltä.

Työväen Musiikkitapahtumassa esiintyvät mm. Olavi Uusivirta, Leewings, Erin, Elastinen, Popeda, Kolmas Nainen, Anssi Kela, Irina, Korpiklaani, Asa, Gettomasa, JP Leppäluoto, Gasellit, Mouhous, MC KOO, Muska, Kake Randelinin,Knipi, Laura Moisio, Viitasen Piia, Kanerva, Liila Jokelin, Vilma Alina, Antti Autio sekä Tiisu.

Lue lisää esiintyjistä ja tapahtumasta: www.valmu.com

Lippujen hinnat pamilaisille (20 € alennus huomioitu hinnassa valmiiksi):

• Tapahtumaranneke Early Bird 58,50€ (Hinta voimassa 16.3. saakka.)
  • Tapahtumaranneke ennakkoon 70,50€ (Hinta voimassa 17.3 - 16.7.)
  • Tapahtumaranneke ovelta 83,50€
  • Päivälippu ennakkoon 27,50€